NERVI. Dupa declansarea conflictului contractual dintre firma franceza Alstom, care se ocupa de intretinerea garniturilor Metrorex, si institutia din urma, calatorii sunt obligati sa suporte timpii indelungati de succedare a metrourilor, ce se lungesc si pana la 12 minute.

Cel mai probabil, daca nu se va rezolva acest conflict, exista sansa ca metroul sa "apara" o data la 30 de minute, sau mai rau, sa nu mai circule deloc. Daca circulati cu metroul, plecati mai de vreme cu 20-30 de minute de acasa sa nu intarziati la serviciu! Calatoria cu metroul nu mai reprezinta de multa vreme o solutie de evitare a traficului infernal de la suprafata. In comparatia cu perioada in care se bagau fise de un leu in aparatele de la metrou

Desi Radu Berceanu promitea ca va rezolva neintelegerile dintre Metrorex si Alstom, relatia contractuala dintre cele doua companii este "in aer"
iar timpii de succedare erau de doua trei minute, azi, bucurestenii sunt nevoiti sa astepte intre 10 si 12 minute pentru a se putea urca intr-un tren. Mai mult - tot in comparatie cu perioada "apusa" - calatorul trebuie sa schimbe vreo doua trenuri pe o singura magistrala, cum se procedeaza de pilda, in statia Eroilor. Aceasta situatie nu pare deloc rezolvabila.

"Francezii sunt de vina"

Compania franceza Alstom, care se ocupa prin contract cu Metrorex de intretinerea garniturilor de metrou si-a suspendat in urma cu doua luni serviciile pana la limita legala (de 30%) ca urmare a datoriilor acumulate de catre Metrorex. Oficialii Alstom acuza faptul ca Metrorex nu a mai platit serviciile de aproximativ un an. In consecinta, "firma franceza si-a redus serios activitatea pana la o treime, de aici si aceste perioade lungi de succedare a trenurilor", ne-a declarat directorul general al Metrorex, Liviu Soava.

Sursa: Click.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.