Afacerile de nisa bazate pe comercializarea produselor de lux incep sa ia avant si in Romania. Cu un plan bine gandit de marketing si cu o investitie minima, companiile care activeaza pe acest segment au inteles ca pot face bani frumosi din explorarea la maximum a apetitului vedetelor autohtone de a fi in pas cu tendintele internatioanale. Este si cazul Depozitului de Vinuri, divizie a grupului RTC, care a introdus pe piata romaneasca ultima fita de la Hollywood in materie de apa minerala, respectiv brandul Ty Nant.

Primul transport de Ty Nant, epuizat in doua zile

Cu un design extrem de atragator, imbuteliata in sticle albastru-cobalt si rosu, apa Ty Nant a intrat in magazinele exclusiviste din Romania in luna martie a acestui an, vanzarile situandu-se peste estimarile initiale. "Pana in prezent, DDV, in calitate de unic importator, a adus pe piata romaneasca doua transporturi in valoare de 26.000 de euro. Produsul a fost foarte bine primit, prima transa epuizandu-se in doua zile", povesteste Dragos Mandreci, directorul de marketing al diviziei de dezvoltare din cadrului grupului RTC, componenta ce cuprinde businessurile mici cu potential mare de dezvoltare.

Nu se stie inca la cat se va ridica investitia finala in mentinerea acestui brand pe piata romaneasca, dat fiind ca afacerea se afla abia la inceput de drum. Este cert insa ca potentialul de dezvoltare exista, daca luam in calcul si apropiata integrare a tarii noastre in Uniunea Europeana.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.