Social6 Octombrie 2011

Lectura de un minut

Pranzul trebuie sa fie cea mai consistenta masa din zi. Iata ce trebuie sa contina.

Indiferent ca sunteti sau nu la dieta este indicat sa nu consumati mai mult de un singur fel de mancare la masa de pranz, de exemplu: proteine cu grasimi, preparate prajite cu carne, sau grasimi cu dulciuri, prajituri, sosuri grase, maioneze cu carne etc.

Va propunem cateva retete dietetice, energizante si bune pentru dieta:

  • Gratar cu garnitura de cruditati

Este indicat, sa nu consumati un volum de carne mai mare decat cel al palmei, pe zi. Pentru gratar se recomanda carnea de pui, curcan sau peste. Cel mai bun gratar, care nu are efecte adverse asupra sanatatii, este gratarul cu aburi. Este simplu de folosit si se gaseste pe piata in variante pentru aragaz.

Garnitura de cruditati

Citeste si:
Jurnal de părinte: sfaturi folositoare în cuplu pentru un start bun...
Jurnal de părinte: sfaturi...

Este recomandat sa consumati pe cat posibil legume crude. De aceea, recomandam salata ca garnitura la gratar. Puteti alege orice salata doriti.

Citeste articolul integral in Healthy.

Citeste si: Top 13 alimente numai bune pentru sistemul imunitar

Citeste si:
6 alimente sanatoase care pot avea efecte negative daca sunt...
Sunt sanatoase, dar nu...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.