„Pentru obtinerea documentelor este necesara completarea unui chestionar cu datele personale ale solicitantului, pe adresa institutiei, dar si completarea unei cereri, tot in format electronic.
Acestea, impreuna cu actele aditionale necesare pentru eliberarea documentului solicitat, se trimit prin posta catre directiile de sanatate publica judetene. Fiecare chestionar are un numar unic de inregistrare, a explicat Ion Bazac.
Ministrul a mai precizat ca toate documentele eliberate de departamentul de resurse umane au fost scanate si puse in baza electronica a insitutiei. Astfel, solicitantul poate cere sa primeasca pe email o copie a documentului solicitat, pina la primirea prin posta a originalului.
De asemenea, solicitantul poate urmari in ce stadiu se afla eliberarea documentului dorit, prin introducerea codului unic de inregistrare.
Printre actele eliberate in sistem electronic de Ministerul Sanatatii se numara certificatele si diplomele pentru titlul de medic, medic dentist, farmacist, biolog sau chimist.
Ministrul Ion Bazac sustine ca, prin debirocratizarea sistemului sanitar, vor fi economisite importante resurse umane si financiare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro