Social 26 August 2008 03:08
In perioada 25 - 30 august 2008, Business Standard deruleaza campania de responsabilitate sociala „Vindem educatie! Preturi bune pentru toata lumea”, in cadrul festivalului de publicitate ADfel, se precizeaza intr-un comunicat remis NewsIn.
Campania este initiata de cotidianul de afaceri Business Standard si de Asociatia Non-Guvernamentala „S.O.S. Satele Copiilor”, in beneficiul tinerilor defavorizati din mediul rural.

In cadrul festivalului, doua echipe de copii vor vinde participantilor la eveniment editia de a doua zi a cotidianului Business Standard si vederi cu imagini din campania de brand Business Standard. Actiunea va avea loc zilnic, in intervalul orar 19:00 - 22:30, pe terasa La Motoare din Capitala, unde, la finalul fiecarei zile, un reprezentant al fiecarei echipe va prezenta “Raportul de vanzari”, respectiv evolutia vanzarilor zilnice. Fondurile stranse vor fi investite in materiale didactice, cursuri, abonamente si burse pentru 61 de tineri defavorizati, beneficiari ai proiectului educational “SOS Comunitatea de tineri”.

Campania de responsabilitate sociala Business Standard este parte a campaniei de imagine “Nascuti pentru afaceri”, prin care cotidianul de afaceri urmareste cresterea notorietatii brandului, precum si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media dedicat noii generatii de business.

A treia editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, va avea loc, intre 25 - 31 august, pe terasa La Motoare, unde, timp de o saptamana, spatiul va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, eveniment la care organizatorii asteapta in jur de 2.500 de vizitatori, potrivit unui comunicat remis NewsIn.

Si de aceasta data, festivalul va prezenta publicului metode inovatoare de a face publicitate, scopul evenimentului fiind promovarea gandirii alternative in publicitate. Vor fi prezentate metodele prin care branduri consacrate se reinventeaza, pentru a se diferentia intr-o piata aglomerata de medii de comunicare uzuale.

"Speram ca atat agentiile de publicitate, cat si oamenii de marketing, vor fi mult mai deschisi, avand in vedere experienta placuta a editiei din 2007, si ca vor gasi interesant sa realizeze declinari neconventionale pentru campaniile pe care le au in derulare sau pentru alte proiecte", spune Codin Oraseanu, managerul de proiect al ADfel.

Firma Grafica si Tipar este, pentru al doilea an consecutiv, partener ADfel, aceasta tipografie ocupandu-se de transformarea materialelor tiparite ale festivalului in unele neconventionale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.