Ministrul Turismului si, mai nou, presedinta PDL Bucuresti, anunta pe blogul sau inceperea campaniei "Bucurestiul meu".

Dupa incidental "frunza Romaniei", Elena Udrea si-a dat seama ca sfaturile populatiei, spre diferenta de propunerile companiilor de publicitate care copiaza logo-uri, vin pe gratis si macar unul din mii ar putea fi bun de ceva: o idee, o propunere, o initiativa, de ce nu? Daca tot e pe gratis.

Astfel ministrul s-a hotarat sa-si urmeze instinctul, pe care il acrediteaza ca fiind o ideea inovatoare venita din partea PDL, sau mai exact "ceva ce nicun alt partid nu face" si sa deschida o ureche catre vocea, deja ragusita, a populatiei.

  • Ce presupune proiectul "Bucurestiul meu"

Ei bine, campania "inovativa" al Elenei Udrea isi propune sa preia toate proiectele venite dinspre cetatenii Capitalei si sa le puna in aplicare.

Potrivit ministrului: "1. Trebuie sa utilizam toate aceste solutii, ele vin gratis si avem mare nevoie de ele. Este feed-back-ul cel mai bun pe care il vom primi de la alegatori. 2. Poate niciunul dintre partidele politice din Bucuresti nu le-a dat posibilitatea cetatenilor sa-si puna in aplicare propria politica. PDL tocmai asta va face de-acum incolo: va promova ideile si solutiile venite dinspre cetateanul obisnuit", scrie Elena Udrea pe blogul ei.

Udrea sustine ca cele mai bune idei vor fi directionate catre consilierii PDL din cadrul Consiliului General Bucuresti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.