Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat pastrarea frunzei din identitatea viziuala a brandului turistic si eventual modificarea usoara a acesteia, a declarat Paul Marasoiu, membru al Consiliului.

"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu solutia propusa de THR-TNS si isi asuma pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brand-ului. Avand in vedere similitudinile dintre cele doua frunze, este in derulare un proces juridic de evaluare a acestei situatii", a spus Marasoiu, care este si presedintele Asociatiei Organizatorilor de Conferinte din Romania - Romanian Convention Bureau (RCB).

El a adaugat ca in cele cateva ore de dezbateri Consiliul a derulat intreg procesul de creare a brandului si nu a gasit niciun viciu. El a mai spus ca fiecare etapa a cercetarii de piata s-a desfasurat in perfecta cunostinta de cauza. [Basescu desfiinteaza frunza Elenei?]

"Vom pastra, cu mici imbunatatiri, aceeasi structura incat sa iesim de sub orice forma de amenintare juridica", a precizat Marasoiu.

El a subliniat ca daca nu vor aparea probleme din punct de vedere juridic frunza va fi pastrata in forma de acum. "Daca pot aparea probleme legale, logo-ul poate fi usor alterat", a adaugat el, transmite MEDIAFAX.

Citeste si:
Virgil Popescu: „Îmi doresc să întăresc parteneriatul între România...
Virgil Popescu: „Îmi doresc...

Reprezentantii Consiliului de Brand au mai spus ca ministerul nu va plati nimic catre THR-TNS pana cand lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic. Ei au precizat ca acesta este, insa, un proces de durata si ar putea dura maxim trei luni pana se va stabili daca designul frunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul care a creat elementul grafic a preluat subiectul si il discuta cu juristi internationali", a completat Marasoiu.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.