Frunza trebuie refacuta din punct de vedere grafic, a transmis reprezentantul Presedintiei, Valeriu Turcan, in cadrul sedintei Consiliului care va decide soarta proiectului privind brandul de turism al Romaniei.

"Avand in vedere ca anumite elemente grafice au fost puternic criticate, pe partea de grafica a logoului se pot face imbunatatiri", a declarat purtatorul de cuvant al presedintiei, Valeriu Turcan, pentru Realitatea.

Valeriu Turcan a participat la sedinta in cadrul careia urmeaza sa se decida soarta brandului turismului romanesc in calitate de expert in comunicare, dar si de purtator de cuvant al presedintiei. La inceputul sedintei, ministrul Elena Udrea a anuntat ca Ministerul Turismului nu va plati banii care sunt prevazuti in contract, daca se va dovedi ca frunza din logo nu este un produs unic.

  • Udrea pregateste pedepsele pentru "frunza Romaniei"
Observand o similitudine intre logo-ul romanesc si cel al unei companii de transport din Marea Britanie, Elena Udrea a pregatit sanctinuile pentru acest caz. Potrivit Ministrului Dezvoltarii Regionale si Turismului, exista similitudini evidente intre frunza din brandul de turism al Romaniei si cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.

"Singura controversa referitor la brandul Romaniei este cea legata de izotip. Exista similitudini evidente, in opinia mea, intre acesta si logoul unei firme de transport din Marea Britanie", a declarat Udrea, potrivit MEDIAFAX. Aceasta a adaugat faptul ca i-a rugat pe reprezentantii THR-TNS sa explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul.

"Dumneavoastra sunteti cei care vor decide. Asa cum veti decide noi asa vom proceda", s-a adresat Udrea repreztantilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, si fostii secretari de stat in Ministerul Turismului Lucia Morariu si Nicu Radulescu. ["Frunza" Romaniei, tocata si luata la bani marunti]

Astfel, daca se va dovedi ca asocierea THR-TNS a incalcat clauzele contractuale prin care era obligata sa prezinte ministerului un produs unic, institutia nu va plati banii prevazuti in contract.

Citeste si:
Elena Udrea, mesaj din pușcărie înainte de campania electorală
Elena Udrea, mesaj din...

"Toata aceasta controversa a avut si efecte pozitive. S-a facut o promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, daca ar fi fost sa o platim", a adaugat Udrea, dupa care a parasit sala, lasandu-i pe reprezentantii Consiliului de Brand sa analizeze problema.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet. MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte. [Scandalul Logo-ului "Explore the Carpathian garden": Raspunsul THR/TNS]

Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea. Drept urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.

Citeste si:
Ponta, atac la adresa Guvernului: Omorâţi economia și pe românii...
Ponta, atac la adresa...

Logo-ul "Explore the Carpathian garden", cumparat de pe internet ?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.