Ministrul Mediului, Borbely Laszlo, considera ca este bine sa existe un brand al tarii, dar pe langa acesta mai sunt necesare si drumuri si servicii.

Intrebat vineri, la Sf.Gheorghe, despre brandul de tara, Borbely Laszlo a declarat ca spera ca acest lucru sa aduca cat mai multi turisti, insa pe langa brand trebuie si drumuri sau servicii.

„Romania are mare, are munti, unele posibilitati geotermale, o treime din apele geotermale din Europa sunt in Romania, dar pentru asta trebuie sa ai servicii, trebuie sa ai infrastructura si atunci trebuia sa fie o decizie strategica a guvernelor care au fost, restul sa vedem, cu brand sau fara brand daca vin turisti. Acum putem face interpretari cu brandul. Eu cred ca ok, trebuie sa ai un brand, dar pe langa brand trebuie sa ai drumuri, servicii, si trebuie sa dai bani acolo unde este justificat”, a declarat Borbely Laszlo, transmite corespondentul NewsIn.

Potrivit acestuia, timp de douazeci de ani turismul nu a reprezentat o prioritate, iar pentru acest lucru sunt raspunzatoare toate guvernele anterioare, si nu a existat o strategie coerenta pentru dezvoltarea turismului, in conditiile in care sunt tari care numai din asta traiesc.

Referitor la prezent, Borbely a afirmat ca ceea ce poate sa spuna este ca anul trecut si in acest an au existat mai multi bani pentru turism si s-a investit in acest domeniu, iar Guvernul s-a preocupat mai mult de acest aspect.

Ministrul turismului, Elena Udrea, a lansat joi, in cadrul Zilei Romaniei la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al Romaniei, ocazie cu care a declarat cã tara noastra trebuie sa abordeze promovarea pe piata internationala intr-un mod profesionist, pentru a face fata competitei la nivel global.

Udrea riposteaza la atacul televiziunilor


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.