Politica2 August 2010

Lectura de 2 minute

In urma scandalului lansat in jurul noii identitati a brandului de tara lansat ieri la Shanghai, ministrul turismului Elena Udrea contraataca si replica pe blogul personal.


"In aceste conditii, ma simt datoare cu cateva precizari pentru a contracara comentariile tendintioase care au aparut inca inainte de lansarea brandului turistic.

Realitatea Tv a incercat sa simuleze impartialitatea, cerand din partea PDL un nume de invitat care sa participe la un talk-show pe aceasta tema. Li s-au facut doua propuneri nepolitice: Dragos Anastasiu, fost presedinte al ANAT, si Peter Jansen, presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. Este vorba de doi experti, primul in turism, celalalt in advertising. Amandoi sunt indreptatiti sa vorbeasca despre valoarea si calitatile brandului turistic. Temandu-se probabil ca vor aparea si pareri favorabile, producatorul de la Realitatea Tv a schimbat strategia: a refuzat cele doua nume si a cerut un cantaret sau un actor care sa-si dea cu parere.

De cealalta parte, Antena 3 a purces la atac pentru ca, spun ei, m-as „juca pe bani grei”. „Ziaristii impartiali” se fac ca uita un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizati decat in acest sens. Problema lor adevarata sunt tocmai „banii grei”. Sunt convinsa insa ca, daca banii ar fi intrat in buzunarele lui Voiculescu sau Vantu, atunci brandul turistic ar fi fost cel putin „revolutionar”.

Antena 3 a mers chiar pana acolo incat sa spuna ca trebuia sa ramanem cu „Land of choice”. Au dat dovada de maximum profesionalism, omitand ca acesta este numele unei campanii de promovare a Romaniei si nu un brand turistic. (...)

Citeste si:
Black Friday 2019 in turism: Reduceri la vacante de pana la 45%
Black Friday 2019 in turism:...

Ce nu inteleg Realitatea Tv si Antena 3 este ca brandul turistic nu este al Elenei Udrea si ca, dupa ce voi pleca din fruntea MDRT, nu-l voi lua acasa. El reprezinta inceputul unei campanii de promovare de succes. E un prim pas catre o industrie turistica profesionista." scrie Elena Udrea pe blogul personal.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.