Campania, care va coincide cu Ramadanul, se va derula pe toata perioada a lunii septembrie si a fost intitulata "Meritati sa stiti" (You deserve to know).
Initiativa Cercului Islamic din Statele Unite a fost promovata pe internet de imamul Siraj Wahhaj, din Brooklyn.
"Fiecare are dreptul sa stie ce este cu adevarat islamul, in loc sa se multumeasca numai cu informatiile si imaginile partinitoare auzite si vazute in presa", subliniaza organizatorii campaniei. "Obiectivul este corectarea neintelegerilor legate de islam", au adaugat ei.
Intr-un clip difuzat pe site-ul Youtube, imamul justifica aceasta initiativa prin faptul ca, "in fiecare zi, in New York 4,9 milioane de persoane merg cu metroul".
Purtatorul de cuvant al Autoritatii de Transport Metropolitan (MTA) din New York, Aaron Donovan, a confirmat marti ca aceasta campanie va avea loc "pe toata perioada lunii septembrie" si ca a fost semnat deja un contract in valoare de 48.000 de dolari.
Republicanul Peter King, reprezentantul statului New York in camera inferioara a Congresului, a protestat fata de aceasta campanie, afirmand pe site-ul sau ca "MTA ar trebui sa o anuleze". "Este rusinos ca aceasta campanie publicitara se va derula cand se vor implini sapte ani de la atentatele din 11 septembrie, cu atat mai mult cu cat metroul este considerat tinta preferata a teroristilor", a comentat Peter King.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro