"Intre noi, fetelor" este sloganul unei noi marci de votca din Rusia. Reclamele pentru lansarea noii bauturi au umplut paginile revistelor feminine rusesti si spatiile publicitare din metroul moscovit. Votca "Damskaya" a fost lansata nu demult de firma Deyros, relateaza Reuters.
Potrivit creatorului sau, Igor Volodin, votca destinata femeilor este "mai inofensiva decat ciocolata". insa noul produs ingrijoreaza sectorul medical, care se teme de cresterea alcoolismului in randul rusilor. Creatorii noii bauturi spun ca este ideala pentru a insoti o salata dupa o sedinta de gimnastica.
Fabricantii au ales un design elegant pentru sticla, care se prezinta intr-o nuanta violeta si poarta o eticheta argintie. Potrivit lui Iuri Sorokin, psiholog de la un centru de dezalcoolizare, 60% din pacientii care au probleme cu bautura sunt femei, dintre care nu lipsesc unele sotii ale milionarilor rusi.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro