Prin intermediul campaniei lansate in aceasta saptamana, compania recent nationalizata CANTV spera sa dezvete lucratorii si alte persoane sa mai utilizeze cuvinte englezesti cum ar fi: "staff" (in traducere, "personal", care va trebui inlocuit cu termenul autohton "equipo"), „marketing" (pentru care se va folosi cuvantul "mercadeo") si "password" (adica "parola", termen care va fi schimbat in "contraseña"). Afise si pancarte tiparite de companie ii indeamna pe venezueleni: "Spune acest cuvant in spaniola! Spune-l cu mandrie!".
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro