In aceste conditii, producatorii turci risca sa se aleaga doar cu un gust amar, mai ales ca sunt constienti ca produsul lor, cunoscut ca „lokum” sau „deliciu turcesc”, nu poate concura pe piata de la egal la egal cu cel al cipriotilor.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Studiu: Inflația și taxele mărite, principalele cauze ale problemelor din retail
Sursa: wall-street.ro
-
Irina Fodor, mesaj acid pentru foștii jurați Chefi la cuțite: Nu am scăzut...
Sursa: kudika.ro