Presa bulgara a dat dovada, ieri dupa-amiaza, de multa ingeniozitate pentru a transmite in mod codat sondajele la iesirea de la urne inainte de incheierea alegerilor locale fara sa incalce, oficial, legea electorala. Aceasta practica, obisnuita in Bulgaria de mai bine de cinci ani, nu a fost sanctionata niciodata.
Agentia Focus s-a folosit de topuri de muzica si filme in diverse orase pentru a anunta rezultatele. Facand aluzie la alura atletica si la trecutul de politist al primarului Sofiei, Boiko Borisov, Focus anunta ca un film de actiune cu Bruce Willis atrage peste 52% din spectatori.
Filmul rus "Brigada", aluzie la prenumele lui Brigadir Asparuhov, contracandidatul lui Borisov din partea socialistilor, este al doilea clasat, fiind preferat de 17% din spectatori, iar un film italian despre bancheri, aluzie la meseria unui alt candidat, Martin Zaimov, are doar 14%.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro