Trenul lansat astazi la Paris poate trece, printr-o simpla apasare de buton, de pe tractiunea electrica pe cea diesel. O astfel de garnitura costa 4 milioane de euro si poate atinge o viteza de 160 de kilometri pe ora.
La eveniment au fost prezenti si oficiali ai companiei de cai ferate romane, care sunt interesati sa cumpere un astfel de tren.
Daca CFR Calatori decide sa cumpere astfel de trenuri, primele garnituri vor ajunge in Romania in cel mult doi ani. Trenul hibrid va fi folosit mai ales pe caile ferate ne-electificate precum Bucuresti-Sibiu si Bucuresti-Brasov.
Lansarea de la Paris n-a fost lipsita de incidente. Peste 50 de muncitori ai cailor ferate franceze au protestat impotriva introducerii acestui tren de teama ca vor ramane fara locuri de munca.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro