Astfel, de la 1 ianuarie 2007 fabricantii de tigari nu vor mai avea voie sa utilizeze anumiti termeni in reclamele lor si pe pachetele cu tigari. Termenii interzisi sunt "light", "ultralight", "natural" sau "continut redus de gudron", precum si orice termen care ar putea sugera ca o anumita marca de tigari ar putea prezenta "un risc mai mic pentru sanatate". De asemenea, fabricantii vor fi obligati sa publice pe pachetele de tigari, pe paginile de Internet si in editiile de duminica ale mai multor mari publicatii americane, "corecturi" prin care sa fie statuate clar pericolele fumatului.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro