Astfel, de la 1 ianuarie 2007 fabricantii de tigari nu vor mai avea voie sa utilizeze anumiti termeni in reclamele lor si pe pachetele cu tigari. Termenii interzisi sunt "light", "ultralight", "natural" sau "continut redus de gudron", precum si orice termen care ar putea sugera ca o anumita marca de tigari ar putea prezenta "un risc mai mic pentru sanatate". De asemenea, fabricantii vor fi obligati sa publice pe pachetele de tigari, pe paginile de Internet si in editiile de duminica ale mai multor mari publicatii americane, "corecturi" prin care sa fie statuate clar pericolele fumatului.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro