Multi dintre cumparatorii obisnuiti au ajuns la 60 de ani si scartaie din toate incheieturile, asa ca nu-si mai permit sa se urce pe motocicleta, relateaza Reuters. Din aceasta cauza, managerii din Milwaukee au ajuns la concluzia ca trebuie sa se reprofileze rapid, sa gaseasca o noua clientela, in randul femeilor, negrilor si hispanicilor, grupuri sociale care nu faceau parte din randul clientilor obisnuiti.
Acest lucru implica, insa, si modificari importante de design. Asa a aparut modelul 883 Sportster Low, construit special pentru persoane de talie mica, mai usoare.
Noua strategie, sustinuta de o campanie publicitara revolutionara, incepe sa dea rezultate, numarul clientelor crescand de cinci ori in ultimii ani. Riscul este insa pierderea clientilor traditionali, care s-ar putea sa fie nemultumiti de "schimbarea la fata" a motocicletei favorite.
Pana la urma, jumatate din cereri vin din partea barbatilor cu varste cuprinse intre 40 si 50 de ani, potrivit analistului Bob Simonson, de la "William Blair & Company" din Chicago.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro