Bulgaria lucreaza la un nou brand turistic integrat, care sa prezinte tara drept o destinatie atractiva pe tot parcursul anului, concentrat pe atragerea turistilor din patru tari, respectiv Romania, Germania, Rusia si Marea Britanie.

Brandul urmeaza sa fie definitivat pana in luna februarie, a declarat secretatul de stat in Ministerul Economiei, Energiei si Turismului, Ivo Marinov.

Oficialul a aratat la un eveniment pe tema turismului, organizat la Veliko Tarnovo, ca un brand regional pilot va fi creat pana in februarie, care va fi ulterior folosit pentru dezvoltarea tuturor celorlalte branduri din tara.

Marinov a precizat ca dezvoltarea noului brand are rolul de a prezenta Bulgaria ca o destinatie atractiva si accesibila pe tot parcursul anului. El a adaugat ca eforturile se vor concentra pe atragerea de turisti din patru tari, si anume Romania, Germania, Rusia si Marea Britanie, prioritatile fiind stabilite pe baza datelor obtinute de la 37 de tour-operatori bulgari si 300 de tour-operatori straini, din 15 tari.

Grecia, Turcia, Austria si Cehia reprezinta principalii competititori ai Bulgariei in domeniul turismului, potrivit unei analize de piata prezentate la eveniment, scrie MEDIAFAX.

Bulgaria este considerata de turistii straini si tour-operatori o destinatie turistica recunoscuta mai ales prin oportunitatile pentru turismul estival si preturile accesibile. Potrivit sondajului, 80% dintre vizitatorii straini au fost multumiti de vacanta in Bulgaria si 60% au revenit.

Marinov a spus ca sezonul de vara a fost de succes, in pofida atentatului cu bomba de la Burgas din luna iulie, iar in primele noua luni a avut loc o crestere de 8,7% a numarului de vizitatori straini, cat si a veniturilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.