Comisia Europeana a publicat recent care este ritmul de reducere a deceselor rutiere in 2011 (de - 2%) comparativ cu reducerea foarte promitatoare inregistrata de Uniunea Europeana pe parcursul intregului deceniu (o medie de -6%). Unele state membre UE, precum Germania si Suedia care aveau performante bune privind siguranta rutiera, inregistreaza o crestere semnificativa a numarului de decese .
Motocicletele, in cazul carora numarul deceselor nu a scazut nici dupa mai bine de un deceniu, reprezinta in continuare o problema.
Mai jos sunt primele cinci tari, dupa numarul deceselor si felul in care au evoluat raportat la ultimul deceniu:
1. Polonia
2011: 109 de decese la 1 mil. de persoane. Numarul a crescut cu 7%.
2. Grecia
2011: 97 decese la 1 mil. de persoane. Scadere cu 13%. 2011: 94 decese la 1 mil. de persoane. Scadere cu 15%.
3. Romania
4. Lituania
2011: 92 decese la 1 mil. de persoane. Scadere de 3%.
5. Cipru
2011: 88 decese la 1 mil. de persoane. Numarul a crescut cu 18%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro