Desi poate parea greu de crezut ca marea industrie chineza de imitatii, care a dat lumii marci ca PanasoAnic, Mike sau AdiBas, ar fi putut fi vreodata interesata de branduri dintr-o tara mica precum Romania, iata ca acest lucru a devenit realitate.
La targul FuyaExpo din Gouangzhou, chinezii au avut un expozant cu numele Murfatlar Roumania. Contactat de Vinul.ro, brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu a declarat: La targul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul din distribuitorii nostri, si nici distribuitorii distribuitorilor nostri. Pur si simplu, cineva a copiat denumirea noastra (un semnal bun, de altfel!), schimband doar o litera (pe tablita scrie „Murfatlar Roumania”, dar noi suntem Murfatlar Romania - fara „u”)."

Managerul a explicat ca Murfatlar a participat in China la un alt targ, InterWine, scrie Vinul.ro. La expozitia din Gouangzhou nu a participat decat un exportator roman de vinuri independent, scrie Realitatea.net.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.