Increderea in Osama bin Laden s-a prabusit din anul 2003 pana in anul 2009, dupa cum arata un studiu realizat de catre Pew Research.

Brand-ul “Bin Laden” aproape ca a murit, noteaza publicatia The Business Insider. Increderea in Bin Laden “se stinge” in tari ca Indonesia, Pakistan, Iordania sau chiar Palestina, unde increderea in cel mai vanat terorist a ajuns la “doar” 52%, dupa o cadere de 20 de procente.

Exista insa si o veste proasta: Osama bin Laden a castigat notorietate in Nigeria, tara de origine a teroristului Umar Farouk Abdulmutallab, acuzat ca a incercat sa arunce in aer un avion al Northwest Airlines, pe ruta Amsterdam-Detroit, ascunzand explozibilul in lenjeria intima. Atentatul a esuat datorita interventiei pasagerilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.