Campania este formtata din clipuri cu o durata de 60 de secunde, ce vor fi difuzate de CNN, BBC World News, Euronews, CNN Turk, Bloomberg si Eurosport. "Apoi, vor fi tiparite informatii si prezentate in ziare internationale ca The Economist si Newsweek", potrivit agentiei.
Saatchi & Saatchi a fost ales in ianuarie de guvernul din Kosovo cu obiectivul dezvoltarii unei campanii care sa prezinte acest stat "nou-nascut" din Balcani. Agentia a castigat contractul in valoare de 5,7 milioane de euro.
Presedintele Kosovo, Fatmir Sejdiu, si-a exprimat speranta ca aceasta campanie ca fi o ocazie pentru tara "de a-i prezenta realitatea actuala". "Prezentam energia Kosovo, sufletul sau, ambitiile sale si dorinta de a se alatura Europei", a subliniat el.
Indepndenta Kosovo, proclamata in februarie 2008, a fost recunoscuta de 62 de tari, printre care principalele membre UE, si de SUA. Serbia se opune categoric, ca si Rusia.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro