Descoperirea mecanismelor moleculare care dezactiveaza sistemul imunitar ar putea fi folosita in crearea unor tratamente mai eficiente pentru combaterea unor afectiuni precum cancerul, osteoartrita, scleroza si diabetul, potrivit unui studiu al cercetatorilor argentinieni, informeaza AFP
"Am gasit mecanismele moleculare care dezactiveaza sistemul imunitar. Rezultatele ar putea deschide noi orizonturi in tratamentul unor diferite patologii imunitare", a declarat Gabriel Rabinovich, seful echipei de cercetatori de la Institutul de biologie si medicina experimentala, citeaza NewsIn.

Descoperirea va permite dezactivarea sistemului imuniar atunci cand imbatraneste in maniera contraproductiva sau, din contra, activarea acestuia atunci cand neglijeaza o tumora in loc sa o combata, potrivit studiului.

Descoperirea ofera o mai buna intelegere a biologiei cancerului si poate permite crearea unor noi strategii impotriva tumorilor, potrivit studiului.