In cursul primei lor discutii publice de la alegerile prezidentiale din 4 noiembrie, Joe Rospars, directorul "new media", Scott Goodstein si Sam Graham,-Felsen, responsabil pentru bloguri, au vorbit despre un "aflux" pe internet.
"Eram o organizatie foarte mica, doar noi trei", a povestit Rospars, la o conferinta la New York. "Cred ca Sam era singurul din campanie care avea un iPhone si de aceea il tachinam", a declarat Goodstein.
Avand un inceput atat de modest, cei trei au reusit insa sa puna pe picioare o campanie in care internetul a avut un rol fundamental in victoria lui Obama, prima persoana de culoare care va ajunge presedinte al SUA.
Potrivit lui Micah Sifry, cofondatorul blogului politic TechPresident, rezultatul a fost "o revolutie in masa" ce pare destinata sa continue dupa investirea noului presedinte, la 20 ianuarie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Ce se întâmplă în creierul tău când faci s*x – dezvăluirile care au încins...
Sursa: kudika.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro