In cursul primei lor discutii publice de la alegerile prezidentiale din 4 noiembrie, Joe Rospars, directorul "new media", Scott Goodstein si Sam Graham,-Felsen, responsabil pentru bloguri, au vorbit despre un "aflux" pe internet.
"Eram o organizatie foarte mica, doar noi trei", a povestit Rospars, la o conferinta la New York. "Cred ca Sam era singurul din campanie care avea un iPhone si de aceea il tachinam", a declarat Goodstein.
Avand un inceput atat de modest, cei trei au reusit insa sa puna pe picioare o campanie in care internetul a avut un rol fundamental in victoria lui Obama, prima persoana de culoare care va ajunge presedinte al SUA.
Potrivit lui Micah Sifry, cofondatorul blogului politic TechPresident, rezultatul a fost "o revolutie in masa" ce pare destinata sa continue dupa investirea noului presedinte, la 20 ianuarie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Boon, platforma unde colegii vând produse între ei și totul se duce la ONG-uri
Sursa: green.start-up.ro
-
Furnizorul produselor Nike, în atenția Concurenței: ce nereguli au găsit...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenorii citesc: recomandări de lectură de la Florin Vișa
Sursa: start-up.ro
-
Top 10 rețete de preparate tradiționale românești pentru masa de Crăciun -...
Sursa: garbo.ro
-
Aderarea la Schengen în cifre. PIB ar putea crește cu 1-2% anual
Sursa: futurebanking.ro
-
Scapă de herpes în câteva ore - Tratament rapid și eficient
Sursa: kudika.ro
-
Studiu: Doar 1% dintre posesorii de mașini electrice s-ar întoarce la un...
Sursa: wall-street.ro