Campania de promovare a adus Delta Dunarii, prin cuvinte si imagini, de la marginea Uniunii Europene, in inima ei, la Bruxelles. Organizatorii spera sa poata folosi acest eveniment ca pe o arma, in apararea Deltei, al carei ecosistem este amenintat de controversatul canal Bastroe, construit de Ucraina.
In cadrul campaniei de promovare, Delta Dunarii a fost prezentata ca parte a patrimoniului european, dar si ca emblema a Romaniei.
''Au fost functionari de rang inalt, care sunt fani ai Deltei Dunarii. Una e cand ne laudam noi, alta e cand spun altii ceva de bine despre noi. Exista un viitor al Deltei Dunarii, in masura in care noi suntem constienti ca ceea ce facem noi acum in Delta Dunarii o distruge'', a declarat Liviu Mihaiu, guvernator al Deltei Dunarii.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro