Campania de promovare a adus Delta Dunarii, prin cuvinte si imagini, de la marginea Uniunii Europene, in inima ei, la Bruxelles. Organizatorii spera sa poata folosi acest eveniment ca pe o arma, in apararea Deltei, al carei ecosistem este amenintat de controversatul canal Bastroe, construit de Ucraina.
In cadrul campaniei de promovare, Delta Dunarii a fost prezentata ca parte a patrimoniului european, dar si ca emblema a Romaniei.
''Au fost functionari de rang inalt, care sunt fani ai Deltei Dunarii. Una e cand ne laudam noi, alta e cand spun altii ceva de bine despre noi. Exista un viitor al Deltei Dunarii, in masura in care noi suntem constienti ca ceea ce facem noi acum in Delta Dunarii o distruge'', a declarat Liviu Mihaiu, guvernator al Deltei Dunarii.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
12 lucruri pe care oamenii, înainte să moară, își doresc să le fi făcut diferit
Sursa: kudika.ro