Jucaria sexuala lansata de Philips este, de fapt, un mic aparat de masaj, disponibil in trei variante, primul de acest fel din categoria stimulativelor non-penetrante, capabile sa satisfaca ambii parteneri, sustin reprezentantii companiei.
Potrivit datelor furnizate de Philips, 75% dintre consumatori sunt deschisi sa experimenteze lucruri noi in privinta relatiilor initime, iar noua campanie vine in intampinarea acestor nevoi de cuplu, fiind adresata, in special, clientilor experimentati.
VIDEO: Philips ataca piata jucariilor erotice
Campania de promovare a jucariei pentru adulti are sloganul "Explore Together" ("Sa exploram impreuna"), care va fi vizibil, de la sfarsitul lunii noiembrie, pe toata durata sarbatorilor de iarna.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Hidroelectrica, mai aproape să demareze lucrările la proiectul...
Sursa: wall-street.ro