IT&C 29 Ianuarie 2008 01:24
Sunt tineri, au idei si au ales Internetul ca tribuna pentru a le face cunoscute. Intocmesc cu constiinciozitate planuri de afaceri, le pun in aplicare si le dezvolta in asteptarea profitului. In ultimul an, "noul val" din Internetul romanesc a devenit tot mai galagios, iar tinerii antreprenori incep sa retina atentia seniorilor din .ro
Wall-Street va prezinta noul val de inovatori din spatiul internautic romanesc:

In primul an de facultate, Vladimir Oane punea la cale un proiect de antreprenoriat care presupunea transmiterea de fotografii prin telefonul mobil. Din pacate, isi aminteste el amuzat, i-a luat-o Nokia inainte. “Aproape milionarul de pe Wall Street” are acum 24 de ani si a ajuns la concluzia ca un start-up poate avea succes doar daca are la baza o idee simpla si fezabila, pe care o intelege toata lumea. Aceasta filosofie de business l-a ajutat sa castige doua dintre cele mai importante competitii de antreprenoriat online ale anului trecut: 11 Minutes si Net Start-Up.

La 21 de ani, Emi Gal conduce doua start-up-uri: o companie de software care ofera aplicatii web si de telefonie mobila, Brainient, si o televiziune online, BrainTV. CV-ul tanarului include si lansarea primului portal de webdevelopment din .ro, colaborarea, ca freelancer, cu firme americane de webdevelopment si ceva experienta ca TV Host la UTV.

BrainTV a fost lansat in iunie 2007, cand se pozitiona ca o alternativa a televiziunii traditionale, care se adreseaza unui public cultivat si inteligent. Televiziunea online a pornit de la o investitie “cu patru zerouri in coada” si de la o platforma de 25.000 de utilizatori, adunati cu ajutorul unui chestionar online. Continutul original se axeaza pe educatie si divertisment.
. Filip Chereches Tosal: 2007 - o adevarata rampa de lansare pentru Internetul romanescIn cadrul noii generatii de antreprenori din Internetul romanesc, Filip Chereches Tosa ar intra in categoria “one-man-show” - persoane care au capacitatea de a-si coordona singuri proiectele. Printre cele mai cunoscute incursiuni ale lui Tosa in Internetul romanesc se numara jobber.ro (anunturi de locuri de munca in IT), geekmeet (intalniri organizate ale pasionatilor de web development din toata tara) si hot.spots (recenzii ale localurilor din principalele orase din tara).

“Toate proiectele mele au pornit din nevoi concrete pe care le-am avut. De exemplu, prima versiune de jobber.ro am lansat-o in decembrie 2006, perioada in care conduceam o agentie mica de web development (eXigo) si aveam mari dificultati in a gasi oameni capabili. Toti prietenii mei din industrie se plangeau de aceeasi problema: 'eJobs/BestJobs nu prea functioneaza in IT>>! Principalul meu obiectiv, in tot ceea ce fac, e sa fac utilizatorii fericiti si multumiti ca au gasit o solutie. Si nu prea poti face asta cu 100 de bannere intr-o pagina”, crede Tosa.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.