GECAD ePayment a lansat un serviciu online de administrare a distribuitorilor, destinat dezvoltatorilor de software care vand produse pe internet prin intermediul retelelor proprii de comercianti.
myAvangate reprezinta o solutie integrata de management automatizat al canalului de vanzari, care isi va face cunoscuta prezenta in mai multe tari, prioritara fiind Romania, a anuntat un comunicat al companiei. Prin acest serviciu, un producator de software poate gestiona online, cu resurse umane minime, intreg procesul de vanzari, incepand cu urmarirea dinamicii resellerilor si managementul licentelor, mergand pana la controlul comenzilor, facturilor, discounturilor si platilor.

Majoritatea producatorilor de software se concentreaza in principal pe etapa de constructie si de licentiere, iar procesul de vanzari este fie secundar, fie gestionat ineficient. "Forta de vanzari din companiile de software ar trebui sa isi canalizeze eforturile catre identificarea oportunitatilor si dezvoltarii ulterioare, nu numai pe mentinerea afacerii deja existente - livrarea produselor, a codurilor de acces, supervizarea comenzilor si a platilor, sau completarea unor rapoarte imense", spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment, intr-un comunicat al companiei.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.