Majoritatea producatorilor de software se concentreaza in principal pe etapa de constructie si de licentiere, iar procesul de vanzari este fie secundar, fie gestionat ineficient. "Forta de vanzari din companiile de software ar trebui sa isi canalizeze eforturile catre identificarea oportunitatilor si dezvoltarii ulterioare, nu numai pe mentinerea afacerii deja existente - livrarea produselor, a codurilor de acces, supervizarea comenzilor si a platilor, sau completarea unor rapoarte imense", spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment, intr-un comunicat al companiei.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro