“Cand am localizat Cartoon Network, ratingurile au crescut considerabil. Stiu ca parintii au aceasta nostalgie ca cei mici sa invete limba engleza de la televizor. Dar copiii se plictisesc, vor sa fie distrati cand se intorc de la scoala. Nu se uitau la noi la fel de mult inainte pentru ca acum chiar ne inteleg. Copiii faceau zapping pe Cartoon Network, acum raman”, a spus Moriarty.
Potrivit acesteia, Cartoon Network este disponibil si in limba engleza, prin pachetele digitale ale operatorilor RCS&RDS, Romtelecom si UPC.
Cartoon Network este cel mai urmarit post TV pentru copii, in Romania, cu o cota de piata de 40% si un reach de 73% pe intervalul de varsta 4-15 ani. Emite cel mai urmarit program pentru copii, Total Drama Island.
Mai multe despre Cartoon Network cititi pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro