Business 20 Mai 2009 17:33
Saptamanalul american Newsweek a aparut, luni, pe piata, intr-o noua versiune creata pentru a depasi criza vanzarilor de presa tiparita si migrarea cititorilor catre internet.
Primul numar al noii versiuni Newsweek ofera un interviu in exclusivitate cu presedintele american Barack Obama si este tiparit in intregime pe hartie lucioasa, relateaza NewsIn, citand AFP.

Inovatiile pentru intinerirea acestei reviste, care are o vechime de 76 de ani si apartine grupului Washington Post din 1961, se refera in principal la fond. Potrivit redactorului sef Jon Meachem, noul Newsweek, reinventat si regandit, se va concentra mai mult asupra reportajelor, dezbaterilor provocatoare si a vocilor unice si mai putin asupra stirilor de actualitate.

Potrivit analistilor sectorului media, Newsweek incearca sa se apropie astfel de formula britanica a revistei The Economist si sa se diferentieze de marele sau concurent american, Time.

Evolutia revistei a fost impusa de revolutia internetului, explica intr-un articol Kathleen Deveny, unul dintre responsabilii cu gestiunea revistei, care adauga, de asemenea, ca a fost redus numarul angajatilor cu 160.

Potrivit reprezentantilor revistei, aceasta se va adresa unui public restrans, mai fervent, iar distributia va fi redusa de la 2,6 milioane la 1,5 milioane de exemplare pana in ianuarie si va creste pretul abonamentelor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.