Demersul este sustinut prin executii Outdoor, Radio, Print si TV ce vor fi prezentate pe parcursul unei luni de zile incepand cu data de 29 ianuarie. Intregul proiect va fi detaliat pe blogul temporar al agentiei Spoon, unde specialistii in comunicare vor putea comenta aspectele acestei campanii.
Spoon s-a lansat in 2003 ca o solutie pentru agentiile de creatie care doreau sa gaseasca un partener extern pentru implementarea campaniilor media. Printre acestea se numara Cap, GMP, Headvertising, avrila & Asociatii, Millenium Communications, Premium PR, Totem, HNC, Mercenar sau Notice. Pe langa acesti parteneri, Spoon a inclus in portofoliu si clienti directi precum Cosmote, Baumax, BCR, Altex, Praktiker, Farmec, Ipsen, La RGoche, Pfizer etc. Printre proiectele sustinute printr-o strategie media creativa se numara Mandra (premiata cu bronz la festivalul de publicitate de la Cannes), campania Del pentru OTV sau cea pentru Delaco in revista Ciao.
“Cine seamana se aduna, asa a ajuns Cap sa lucreze alaturi de Headvrtising si Gavrila & Asociatii in acest proiect. Colaborarea a venit deci ca o continuare fireasca a comcom-ului, de data asta pe un proiect Spoon, serios si ofertant. Cat despre conceptul creativ, am plecat de la brief-ul care zicea ca Spoon sustine creatia, o eficientizeaza si o pune in valoare. Asa s-a ajuns la personajul care tine in brate un outdoor. Lesne de ghicit actorii: personajul este Spoon, in timp ce outdoor-ul reprezinta creatia. O creatie vizibila si eficienta cand este sub "protectia" unui planning de media inovator.”, declara Costin Popescu / Cap.
“Cum Headvertising a fost inca de la lansare, acum 11 ani, unul din pionierii mediei mai "cucu" din Romania, am marsat instant la propunerea lui Spoon de a incerca niste "nefacute" si pentru ei. Cu atat mai mult cu cat si parteneriatul era unul neconventional, nu doar abordarea mediilor - adica urma sa lucram impreuna cu Cap si Gavrila & Asociatii. Dar ne-am bagat in primul rand pentru ca ne-am saturat ca de mere acre de media facuta "inginereste", cu Excel-ul, CPT-ul si cu skanderbeg pe preturi, in care invariabil castiga nu neaparat cel cu o propunere mai eficienta, ci cel cu chilotii mai in vine sau cel mai "magician" vis-a-vis de comisioane. Numai ca lucrurile merg mana in mana: o planificare mai desteapta cere si executii care sa se serveasca altfel de suporturile media existente. De unde si abordarile noastre pe cele 2 media pe care le-am folosit.”, potrivit lui Serban Alexandrescu/ Headvertising.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro