Agentia de media independenta Spoon propune cu ocazia aniversarii a 5 ani de la infiintare un concept de promovare inedit: Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media. Scopul este sustinerea teoriei ca impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului.
Spoon s-a pozitionat drept client si a lansat un brief celor trei agentii de publicitate. Campania trebuie sa demonstreze ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate. Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii au propus mai multe concepte creative, fiecare pe cate un suport media iar Spoon a selectat cate un concept care sa intareasca pozitionarea aleasa. Un obiectiv secundar al campaniei a fost sa convinga clientii ca numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative.

Demersul este sustinut prin executii Outdoor, Radio, Print si TV ce vor fi prezentate pe parcursul unei luni de zile incepand cu data de 29 ianuarie. Intregul proiect va fi detaliat pe blogul temporar al agentiei Spoon, unde specialistii in comunicare vor putea comenta aspectele acestei campanii.

Spoon s-a lansat in 2003 ca o solutie pentru agentiile de creatie care doreau sa gaseasca un partener extern pentru implementarea campaniilor media. Printre acestea se numara Cap, GMP, Headvertising, avrila & Asociatii, Millenium Communications, Premium PR, Totem, HNC, Mercenar sau Notice. Pe langa acesti parteneri, Spoon a inclus in portofoliu si clienti directi precum Cosmote, Baumax, BCR, Altex, Praktiker, Farmec, Ipsen, La RGoche, Pfizer etc. Printre proiectele sustinute printr-o strategie media creativa se numara Mandra (premiata cu bronz la festivalul de publicitate de la Cannes), campania Del pentru OTV sau cea pentru Delaco in revista Ciao.

“Cine seamana se aduna, asa a ajuns Cap sa lucreze alaturi de Headvrtising si Gavrila & Asociatii in acest proiect. Colaborarea a venit deci ca o continuare fireasca a comcom-ului, de data asta pe un proiect Spoon, serios si ofertant. Cat despre conceptul creativ, am plecat de la brief-ul care zicea ca Spoon sustine creatia, o eficientizeaza si o pune in valoare. Asa s-a ajuns la personajul care tine in brate un outdoor. Lesne de ghicit actorii: personajul este Spoon, in timp ce outdoor-ul reprezinta creatia. O creatie vizibila si eficienta cand este sub "protectia" unui planning de media inovator.”, declara Costin Popescu / Cap.

“Cum Headvertising a fost inca de la lansare, acum 11 ani, unul din pionierii mediei mai "cucu" din Romania, am marsat instant la propunerea lui Spoon de a incerca niste "nefacute" si pentru ei. Cu atat mai mult cu cat si parteneriatul era unul neconventional, nu doar abordarea mediilor - adica urma sa lucram impreuna cu Cap si Gavrila & Asociatii. Dar ne-am bagat in primul rand pentru ca ne-am saturat ca de mere acre de media facuta "inginereste", cu Excel-ul, CPT-ul si cu skanderbeg pe preturi, in care invariabil castiga nu neaparat cel cu o propunere mai eficienta, ci cel cu chilotii mai in vine sau cel mai "magician" vis-a-vis de comisioane. Numai ca lucrurile merg mana in mana: o planificare mai desteapta cere si executii care sa se serveasca altfel de suporturile media existente. De unde si abordarile noastre pe cele 2 media pe care le-am folosit.”, potrivit lui Serban Alexandrescu/ Headvertising.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.