Pentru prima oara in Romania, o agentie de comunicare online, Webstyler, anunta venituri anuale de circa 1 milion euro. In pragul unui an dificil pentru industria comunicarii, directorul agentiei, Bogdan Nitu, are o viziune optimista: cresteri de minimum 50% in 2009.

'Nu avem concurent direct pe profilul nostru de business'

In 2002, la doi ani de la infiintare, Webstyler punea primele bannere pe site-urile romanesti, intr-o campanie pentru furnizorul de aparate de aer conditionat Americool. Tot atunci, businessul fondat de Bogdan Nitu si Felix Tataru castiga pentru prima oara titlul de Agentia Anului la festivalul Internetics. Au urmat ani de cresteri de pana la 100% in cifra de afaceri, clienti tot mai mari, iar polita de rigips din antreul agentiei s-a incarcat cu statuete Internetics – 29 la numar, carora li s-a alaturat un Silver Drum la festivalul Golden Drum si o nominalizare la Cannes Lions – singurele distinctii internationale ale unei agentii interactive romanesti.

In octombrie 2008, Webstyler a fost desemnata, pentru a treia oara consecutiv, Agentia Anului la Internetics. Intr-o editie a emisiunii AdCouture care a urmat festivalului, Mugur Patrascu, managing partner al agentiei interactive iLeo, le reprosa organizatorilor Internetics ca nu incurajeaza intregul peisaj online romanesc: “Ce ne spune noua festivalul asta? Ne spune ca exista o agentie care este aici, sus, si mai exista cateva agentii care intra in piata si sunt undeva jos. Ei iau 11 premii, ceilalti iau cate un premiu-doua. Diferenta este colosala”.

Mai multe detalii despre profilul de business al Webstyler gasiti aici.
Criza va fi blanda cu Internetul

Criza financiara va afecta intr-o mica masura Internetul romanesc, crede seful Webstyler. Pentru ca online-ul este inca o piata foarte mica, marketerii vor fi tentati sa taie din zonele unde se ruleaza bugete mai mari. “Cred ca vor taia, din placinta asta a bugetului, din feliile mari ca sa simta ca au redus. E putin ilogic sa tai feliile mici. Oricum nu reduci prea mult”, spune managerul.

In al doilea rand, Internetul este favorizat pentru ca aduce rezultate masurabile si un “return on investment” bun. Mai mult decat atat, online-ul ar putea “fura” bugete de la toate celelalte medii, mai ales de la presa scrisa – cea mai apropiata, ca forma de consum, de Internet.

Mai multe detalii despre efectele crizei in lumea internetului gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.