Vittorio Colao, CEO-ul Vodafone, a cerut autoritatilor de reglementare din lume sa fie mai atenti la "faptul ca 80% din publicitatea online trece printr-un singur <tunel>", scrie ZF.ro.
Dupa ce a cerut stoparea unor astfel de situatii printr-o interventie a autoritatilor de reglementare, Colao a avertizat ca exista riscul ca o astfel de concentrare a puterilor ar putea sa limiteze alegerea si trebuie actionat inainte de a fi prea tarziu, informeaza Wall-Street.ro.
De asemenea, acesta s-a arata adeptul unei deschideri mai mari in piata aplicatiilor mobile, spunand ca utilizatorii ar trebui sa poata transfera aplicatii gratuit intre terminale indiferent de sistemul de operare.
"Daca am cumparat o carte in Londra ar trebui sa o pot trimite gratuit in alta tara si sa fac ce vreau cu ea", afirma oficialul Vodafone.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro