Vittorio Colao, CEO-ul Vodafone, a cerut autoritatilor de reglementare din lume sa fie mai atenti la "faptul ca 80% din publicitatea online trece printr-un singur <tunel>", scrie ZF.ro.
Dupa ce a cerut stoparea unor astfel de situatii printr-o interventie a autoritatilor de reglementare, Colao a avertizat ca exista riscul ca o astfel de concentrare a puterilor ar putea sa limiteze alegerea si trebuie actionat inainte de a fi prea tarziu, informeaza Wall-Street.ro.
De asemenea, acesta s-a arata adeptul unei deschideri mai mari in piata aplicatiilor mobile, spunand ca utilizatorii ar trebui sa poata transfera aplicatii gratuit intre terminale indiferent de sistemul de operare.
"Daca am cumparat o carte in Londra ar trebui sa o pot trimite gratuit in alta tara si sa fac ce vreau cu ea", afirma oficialul Vodafone.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Top 5 destinații exotice pentru sezonul de iarnă 2025-2026: Cât te costă o...
Sursa: kudika.ro