Business1 Februarie 201012:16

Lectura de un minut

Dupa ce intreg mapamondul online a vuit in jurul lansarii tabletei iPad de la Apple, reprezentanti ai companiilor rivale Google si Microsoft nu s-au aratat foarte incantati de noua creatie a lui Steve Jobs, scriu blogurile de specialitate.
De exemplu, Hal Varian, directorul economic al Google a declarat ca terminale precum cel lansat de Apple ar putea ajuta publisherii de ziare si carti, insa nu este de ajuns, asa cum s-a vehiculat anterior si este nevoie si de o evolutie semnificativa din partea publisherilor. [Lectia Apple: Cum si-a facut noul iPad buzz-ul de prelansare]

"Viitorul stirilor ar putea sa se adapteze unor astfel de instrumente. Utilizatorii ar putea folosi aceasta tableta in timpul liber, ceea ce poate fi foarte atractiv pentru publisheri", a declarat Varian, potrivit Wall-Street.

Specialistii din industrie mai sugereaza ca trusturile de presa ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte de a colabora cu Apple, avand in vedere relatiile tensionate dintre industria muzicala si magazinul online iTunes, care detine controlul asupra modului de vanzare si pretului, potrivit BusinessInsider.

"Stim ca va exista o eventuala competitie din partea altor terminale precum Kindle", a declarat reprezentantul Google. "Nu cred ca tableta ar putea avea un model de distribuire potrivit", a adaugat acesta.

[iPad, un gadget... aproape perfect]

Click aici pentru restul articolului.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.