Business 15 Mai 2009 22:44
Recesiunea nu a oprit dezvoltarea din tehnologie, ci mai degraba a determinat companiile sa combata anumite riscuri prin continuarea investitiilor, scrie presa internationala.
Doua dintre cele mai de succes companii IT din lume, IBM si Google, au lansat in aceasta saptamana noi produse. Majoritatea analistilor sustin ca aceasta strategie de dezvoltare in acest moment este pentru a ajuta companiile sa se departajeze de competitorii sai. Investitiile din cercetare si dezvoltare au ajutat cele doua companii sa creeze un domeniu de aplicare destul de larg pentru a deveni o necesitate a consumatorilor.

IBM a lansat aplicatia de “flux de calcul” (stream computing) care permite companiilor sa vizualizeze si sa analizeze o cantitate mare de date in timp real. “Systemul S este construit pentru a analiza fluxurile de date in timp real si ar putea contribui la monitorizarea tranzactiilor institutiilor financiare si a riscurilor. De asemenea, un producator de chip-uri ar putea sa monitorizeze intregul proces de fabricatie care implica adesea intre 500 si 1.000 de pasi”, a anuntat IBM.

Abilitatea de a accesa astfel de informatii va fi, fara indoiala, valoroasa pentru guverne, industria financiara si companii multinationale cu mii de magazine. Noul soft este unic si pare a nu avea vreun competitor direct in aceasta zona.

De asemenea, Google a anuntat lansarea unui nou set de produse. Unul dintre aceastea permite consumatorilor sa acceseze cantitati foarte mari de date si sa le organizeze sub forma de tabele. La lansarea noilor aplicatii, Google a anuntat “ca doreste deschiderea de noi modalitati de cautare care anterior nu au fost disponibile”. Yahoo si Microsoft nu detin un astfel de software pentru a concura cu noua tehnologie, potrivit The New York Times.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.