Intr-o sala de curs, cu doi traineri la catedra, se pun cinci grupe de oameni de marketing, angajati ai unor branduri ca Adama, Ursus, Coface sau GMP, si se adauga o atmosfera destinsa, presarata cu multe cifre. Pe scurt, asa arata o simulare de business pe timp de criza tinuta in Bucuresti, la International Adevertising Association (IAA).

Simularea de business presupune ca fiecare grupa de participanti (grupa fiind formata din 2-3 cursanti) se afla la conducerea unui business.

Pe parcursul simularii, care dureaza trei zile, participantii la cursuri se ocupa de strategia de vanzari a companiei virtuale, stabilesc coordonatele financiare ale businessului, creeaza campanii promotionale sau inventeaza branduri noi.

Un om foarte bun de marketing trebuie sa-si puna mai multe intrebari: De numere sunt importante pentru afacerea mea? De unde vin cifrele care ma intereseaza pe mine si cum pot sa le obtin? Care este numarul important in momentul de fata si ce relatie are cu celelalte numere din business?”, le explica Stefan Palarie, consultant in cadrul companiei de training Interact, specializata in simulari de afaceri, tinerilor manageri dornici sa invete ce inseamna notiunile de marketing si business.

Mai multe detalii despre cum arata o simulare de business pe timp de criza cititi pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.