Cultura "eco" s-a raspandit si a cuprins pana si cele mai inalte nivele. Tineri, batrani, someri, oameni de afaceri, toti "dau o mana de ajutor" in tendinta internationala de reducere a costurilor.

Alina Stanciu, Ogilvy

„Nu e vorba de a fi <eco>, ci de a fi constienta de impactul pe care eu ca individ il am asupra mediului. Cred ca, daca fiecare dintre noi am fi preocupati de mediu, apoi companiile si guvernele, focusul nostru s-ar putea muta mai curand dinspre calitatea mediului inapoi spre dezvoltare socio-economica”, declara Alina Stanciu.

In plus, Alina Stanciu spune ca ceea ce i-a determinat sa ia aceste masuri la nivel de companie este faptul ca nu ne putem astepta sa ne rezolve altcineva o problema la care cu totii contribuim si crede ca, desi companiile, guvernele, societatea civila, cu totii au rolul lor, conteaza foarte mult atitudinea la nivel individual, mai ales ca si companiile sunt formate din oameni.

Ruxandra Voda, corporate affairs manager Cosmote

„Printre micile initiative personale prin care incearca sa protejez mediul se numara: reciclez selectiv hartia si plasticul la birou si acasa, incerc sa folosesc transportul in comun atunci cand am ocazia, am ales pentru acasa aparate electrocasnice cu consum cat mai redus de energie, am grija sa sting lumina si apa cand nu le mai folosesc, scot din priza aparatele electrice imediat ce nu mai am treaba cu ele si incerc sa imprim si prietenilor mei o atitudine eco friendly”, spune Ruxandra Voda.

Citeste integral cat de eco sunt managerii din Romania pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.