O alta "mostenire" care parea foarte stabila in traditia BMW era aceea a motoarelor aspirate pentru versiunile M, mai noteaza Sotto. Si la aceasta parte s-a renuntat in momentul in care au aparut primele SUV-uri M, adica X5 M si X6 M, dotate cu propulsor V8 biturbo. Mai mult decat atat, se pare ca viitoare generatie a lui BMW M5 va primi tot un motor biturbo, fie ca este vorba de actualul V10 de 5 litri, fie ca se va prefera V8-ul de pe X5 M si X6 M.
Si inca o dilema pentru fanii BMW se refera tot la versiunile M, care ar putea fi propulsate de motoare turbodiesel. Foarte performante, dar diesel. Asa reiese dintr-un interviu acordat de un oficial BMW pentru revista britanica Autocar. Motivele pentru care BMW ar face asta tin de emisiile de CO2, foarte mari pentru modelele "grele" - M5, X5 si X6 M. De asemenea, bavarezii spun ca nu s-a luat nici o decizie concreta si ar putea trece ceva timp pana la o asemenea decizie, dar - daca se ajunge la acest aspect - vor fi pregatiti cu propulsoare diesel foarte performante.
Mai multe detalii aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro