Succesul modelului Logan al celor de la Renault a declansat o adevarata cursa a "masinilor lumii a treia".

Fenomenul Logan" a capatat proportii in conditiile in care cererea de masini accesibile ca pret este in continua crestere, in special pe pietele emergente. Constructorii auto au inceput sa acorde prioritate masinilor ieftine, din sectorul "compact" sau "supermini", in care a fost inclus si modelul Dacia Logan.

Strategii de la Renault au gasit, se pare, "formula de aur" a ecuatiei dimensiuni-dotari-pret, iar succesul de piata al modelului Logan devine o strategie adoptata si de alti mari producatori auto.

Dacia Logan, sub design-ul sau uracios, ascunde o stralucita regandire a metodelor de asamblare mai vechi, manuale. Componentele suspensiei sunt moderne, dar elementele de caroserie sunt sudate de muncitori, si nu de roboti, cum s-ar lucra intr-o fabrica vest-europeana ori japoneza.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.