Reduceri pentru zboruri la clasa business, discounturi la cazare in hoteluri de lux sau pentru cumparaturi din magazine exclusiviste, acest tip de facilitati poate fi obtinut impreuna cu un card Visa sau MasterCard Gold ori cu un American Express.

Pretentiile si nevoile unui manager care cistiga 6.000 de euro pe luna nu mai pot fi aceleasi cu ale unui tinar absolvent care nu ia mai mult de 300 de euro. Si prima, si a doua categorie au devenit, in timp, tinta pentru institutiile de credit. Mirosind oportunitatea unui cistig suplimentar generat de aparitia unui segment high-class bine conturat in Romania, bancile au dezvoltat produse si servicii destinate exclusiv acestui tip de clientela elitista.

Banca Transilvania a lansat recent primul card Platinum, cu adresa directa catre persoanele cu venituri de peste 3.000 de euro, Volksbank anunta ca va lansa in curind un produs similar. Bancpost este, deocamdata, singura banca din Romania care are in portofoliu exclusivistul card American Express, in timp ce cardul Visa Gold il putem gasi deja la mai multe banci. In cazul acestui produs, linia de credit poate merge usor pina la 40.000 de euro.

Reduceri pentru zboruri la clasa bussines, discounturi la cazare in hoteluri de lux sau pentru cumparaturi din magazine exclusiviste, acest tip de facilitati poate fi obtinut impreuna cu un astfel de card. Nici daca ar putea lua cardul, o persoana cu venituri mici sau medii nu poate utiliza facilitatile pentru simplul motiv ca nu frecventeaza astfel de locatii.

BCR, cei mai multi bancheri personali

Cea mai mare banca din Romania domina si sectorul private banking. Potrivit reprezentantilor bancii, produsul lor se concentreaza pe crearea de solutii personalizate adaptate nevoilor personale ale fiecarui client. "Serviciile de private banking pe care le oferim includ nu numai toate produsele bancii, ci si consiliere in investitii, capacitatea de a executa diverse operatiuni in numele clientilor si sustinere in efectuarea tranzactiilor", afirma cei de la BCR. Prin intermediul bancherului personal, clientul este indrumat spre produse bancare tipice, dar si spre alte produse financiare, cum ar fi cele de brokeraj, de consultanta financiara, leasing si altele.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.