Purtatorul de cuvant al Aliantei Confederatiilor Patronale din Romania, Dan Matei Agathon, a declarat ca Palatul Parlamentului ar aduce de doua ori mai multi turisti daca cei responsabili s-ar folosi si de numele lui Nicolae Ceausescu pentru a promova cladirea.

"Incasarile raportate de Secretariatul General al Camerei Deputatilor, de peste 2 milioane de lei, si cei peste 140.000 de turisti, din care peste 80% sunt straini, s-ar dubla in decurs de un an daca ne-am folosi de renumele trist al dictatorului si de legatura sa cu Palatul Parlamentului", spune Dan Matei Agathon, conform comunicatului de presa emis de APCR.

De asemenea, purtatorul de cuvant al ACPR sustine ca strainii oricum vin in Romania sa vada "urmele comunismului si ale dictatorului celebru in intreaga lume prin monstruozitatile sale". Agathon spune ca a ascunde acest obiectiv turistic sub numele lui institutional "dimineaza importanta si atractivitatea lui pentru cei care ar dori sa vada marturia vie si cea mai neverosimila realizare a comunismului romanesc".

Mai mult de atat, Agathon afirma ca agentiile de turism din strainatate oricum identifica cladirea ca fiind Palatul lui Ceausescu.

"Ne izbim de aceeasi timiditate si rusine de a atrage turistii straini din cauza unor sensibilitati care nu-si au insa locul pe piata acerba a concurentei din industria turismului. Oricum, agentiile straine de turism identifica locatia ca fiind Palatul lui Ceausescu si exact pe aceasta tema reusesc sa atraga aici turistii. Ramane ca si noi sa promovam obiectivul prin ceea ce il face interesant pentru straini", a mai adaugat Agathon.

Citeste si: Palatul Parlamentului, una dintre cele mai vizitate atractii turistice ale Capitalei


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.