Aproximativ 5% dintre tineri au iPhone, un sfert dintre ei prefera bauturile carbogazoase iar majoritatea tine cu Steaua. Acestea sunt cateva dintre concluziile studiului "Tanarul in Romania. Profil urban de marketing, realizat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting.

Care este profilul tinerilor romani cu varste intre 14 si 21 de ani:

79% dintre adolescenti intra zilnic pe internet;

• un sfert dintre tinerii cu varste intre 14 - 21 ani participa in actiuni de voluntariat organizate de ONG-uri sau de branduri;

• dintre bauturi, cele carbogazoase sunt cele mai des consumate saptamanal, dar au si cea mai mare concurenta pentru gusturile tinerilor;

• 8% dintre tineri detin o consola de jocuri;

• baietii sunt mai predispusi decat fetele sa isi cumpere smartphone-uri;

• cea mai iubita echipa locala de fotbal este Steaua Bucuresti, iar din strainatate, FC Barcelona;

5% dintre adolescenti detin un telefon iPhone;

• mai mult de 50% din tineri au branduri favorite de ingrijire personale, carora le sunt fideli;

• doar 1 din 10 adolescenti nu se implica in deciziile de achizitie din gospodarie;

jumatate dintre tineri ar pleca din tara in eventualitatea unui castig mai mare;

• religia nu este pe cale de disparitie pentru adolescenti, ajungand sa le ofere o explicatie credibila despre lume si viata in general.

Studiul „Tanarul in Romania. Profil urban de marketing” a fost realizat in perioada mai - noiembrie 2011, pe un esantion de 900 de respondenti reprezentativi pentru populatia de 14-21 ani din mediul urban.

Acesta a fost realizat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting, cu sprijinul publicatiei de marketing Smark Research.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.