Este adevarat, masinile nu mai sunt atat de fiabile si usor de intretinut ca pe vremuri. Dar noi, cumparatorii, am cerut sa fie asa.

Vorbim despre ceea ce zic multi in zilele noastre, ca masinile nu mai sunt ca pe vremuri. Nu mai sunt la fel de fiabile, afirma cei mai in varsta, cei care au condus si altfel de masini.

E normal si o sa va explic de ce. In anii ’70, ’80 masinile insemnau mecanica pura. Atat. Contactul nu facea decat o legatura electrica intre baterie si electromotor. De-aia le puteai porni si de sub capota, cu un levier plasat intre un cablu si electromotor. Astazi sunt coduri care arata daca e cheia de contact originala si abia apoi porneste motorul. Abia apoi se pune in miscare totul.

Nu existau atunci turbo sau sisteme electronice, ci doar electrice. Un diesel de 2 litri ajungea la 80 CP si era atat de “relaxat” incat putea merge o vesnicie. Unii isi amintesc si acum cu nostalgie de Mercedes-ul Cobra. Da, porneau mai greu iarna, dar “duceau” sute de mii de km, de fapt, ajungeau la milioane de km. Am vazut un Cobra (taxi) cu 3 milioane de km.

Simplitatea, asta era cuvantul de ordine. Astazi nu exista comparatie. TOTUL este gestionat electronic. Pornirea, functionarea motorului, injectia, aprinderea, nimic nu misca fara... citeste continuarea pe Motorstory.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.