Mercedes a aratat imbunatatirile pe care le-a operat celui mai puternic SUV din gama, ML 63 AMG.

Mercedes ML 63 AMGBatalia SUV0urilor cu motoare si performante de masini supersport este departe de a se fi incheiat. Chiar daca nu fac volume importante de vanzari, mai ales in aceasta perioada, "greii" segmentului SUV premium au devenit adevarate instrumente de promovare pentru versiunile mai domestice. Asa ca nimeni nu-si permite sa fie mai prejos, pentru ca este o problema importanta. Una de imagine.

Mercedes ML 63 AMGCum si versiunile normale sunt burdusite cu tehnologie, ceea ce trebuie sa arate versiunile supersport ale acestor SUV-uri se reduce la putere. Putere bruta, gestionata de tractiunea integrala si o aramata de module electronice.

Mercedes are la acest moment locul 2 asigurat in aceasta competitie a fortei. Motorul lui ML 63 AMG are 10 CP peste Cayenne Turbo, dar 34 CP sub puterea afisata de BMW X5 M.

Mercedes ML 63 AMGML 63 AMG este insa cel mai vechi model in aceasta tripleta, asa ca nemtii l-au impulsionat cu un facelift. Unul pe care cu greu il veti vedea efectiv, pentru ca nu s-au modificat decat detalii. De exemplu, capota a primit niste nervuri pe centru, care sa sublinieze si mai mult agresivitatea ansamblului, iar farurile au acum un fond negru. Si grila are acum nioste elemente cromate, dar cam atat. La partea din spate chiar nu schimabt nimic, cu exceptia stopurilor pe foond negru si a tehnologiei LED incorporate in acestea.

Mercedes ML 63 AMGMotorul a ramas acelasi, desi AMG mizeaza acum pe propulsoare de cilindree mai mica, supraalimentate. ML 63 AMG are insa un V8 de 6,2 litri, aspirat, care produce 510 CP/6.800 rpm si 630 Nm. Suficient cat sa propulseze acest bolid de 2,3 tone pana la 100 km/h in 5 secunde. Viteza maxima este de 250 km/h, cu limitare electronica.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.