Peugeot a prezentat primele poze care ne arata designul modelului sport RCZ, concurentul lui Audi TT.

Peugeot RCZFrancezii profita de faptul ca sunt foarte apreciati la nivelul designului pentru a lansa in productia de serie un model care nu va face volume de vanzari impresionante, dar care puncteaza la imagine. Peugeot a ales sa vizeze exact segmentul in care Audi TT isi cam face de cap, asa ca noul RCZ va concura direct cu modelul sport al germanilor, ajuns deja la a doua gereratie.

Peugeot RCZNoul Peugeot RCZ a fost dezvaluit prin intermediul catorva teasere, care ne dau insa o idee despre aspectul general al masinii. Dealtfel, masina de serie a fost prefigurata de un concept prezentat acum doi ani la Frankfurt, Peugeot 308 RCZ. Meritul francezilor, pe langa faptul ca au dat tot ce aveau mai bun la capitolul design este si acela ca versiunea de serie este aproape identica cu conceptul 308 RCZ. Dealtfel, veti observa si in galeria foto - primele 7 poze (teasere) sunt cu modelul de serie RCZ, iar restul sunt cu versiunea concept 308 RCZ, prezentat in 2007. Studiati-le cu atentie si veti vedea ca nu par sa existe modificari notabile.

Peugeot RCZPeugeot RCZ are un target foarte clar - tinerii preocupati de stil si mai ales de sport. Masina, un coupe cu 2+2 locuri, afiseaza locuri spate simbolice, dar este de asteptat sa compenseze acest neajuns printr-o tinuta de drum pe care multi o asteapta la nivelul rivalului mai experimentat, Audi TT. Deocamdata asemanarea cu Audi TT este evidenta la nivelul designului, mai ales daca privesti masina din profil. Portierele nu au rame, cupola este foarte mica, iar dimensiunile de ansamblu sunt reduse.
Interiorul modelului de serie nu este aratat in poze, dar sunt sanse foarte mari sa fie exact cel al conceptului, cu atat mai mult cu cat 308 RCZ afisa inca de acum 2 ani un tablou de bord pregatit parca pentru productia de serie, cu elemente preluate de la hatchback-ul 308.

Peugeot 308 RCZNoul Peugeot RCZ va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, iar atunci vom sti si propulsoarele disponibile pentru acest coupe sport. Conceptul de acum doi ani era echipat cu un propulsor de serie, pe care este foarte probabil sa-l vedem si pe RCZ - un motor de 1,6 litri, turbo, care produce 218 CP si 280 Nm (300 Nm in overboost). Francezii spuneau atunci ca, in combinatie cu acest motor si cu o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, masina a carei greutate era de 1,3 tone accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde, viteza maxima fiind de 235 km/h. Consumul mediu este impresionant, dar justificat de cilindreea redusa - 6,7 l/100 km. Ramane sa vedem daca aceleasi caracteristici vor fi afisate si de modelul de serie. Poate francezii ne rezerva o surpriza oferind si o motorizare si mai puternica.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.