Se anunta un an deosebit de interesant pe piata autovehiculelor comerciale. Investitiile in infrastructura, precum si necesitatea modernizarii parcului auto, conduc la o noua abordare a pietei. Deja sunt sesizabile mutarile strategice ale principalil

Se anunta un an deosebit de interesant pe piata autovehiculelor comerciale. Investitiile in infrastructura, precum si necesitatea modernizarii parcului auto, conduc la o noua abordare a pietei. Deja sunt sesizabile mutarile strategice ale principalilor jucatori. Datele anului trecut explica relocarile de resurse si de management in Romania. In 2006, importul autovehiculelor comerciale a crescut cu 41 la suta comparativ cu anul precedent, cele mai importante cresteri fiind inregistrate in categoria autovehiculelor comerciale de peste 18 tone. In cazul autobuzelor importurile au cunoscut un avans de 52,2 procente. Sunt cifre care demonstreaza potentialul pietei, iar importatorii sunt decisi sa incheie anul in curs cu noi recorduri.
Romania este o piata si o tara interesanta deoarece totul se schimba foarte repede, iar piata devine din ce in ce mai mare in fiecare an, ceea ce consider ca este fantastic. Imi doresc foarte mult sa se pastreze ritmul pe care l-a urmat in ultimii trei-patru ani si sunt foarte sigur ca piata il va urma. Pe partea de camioane, in special, planurile privind viitoarele constructii ma fac sa cred ca piata va inflori pana in jurul anului 2012. Deci, va fi o mare cerere pentru camioane datorata in special ritmului cu care se construieste. Pe de alta parte, cresterea veniturilor obtinute de cetatenii acestei tari contribuie la largirea pietei de consum, la un transport mai mare de bunuri si produse care vor duce la o crestere a transporturilor nationale si internationale. In ceea ce priveste piata de camioane, prevad o dezvoltare accelerata in urmatorii cinci ani.

Schimbare de management la Scania

Scania Romania are de la 1 ianuarie 2007 un nou country manager in persoana lui George Lopanov. De asemenea, de la aceeasi data a fost creat un business unit format din Scania Bulgaria si Scania Romania, care va fi condus de Tord Holmström. Cooperarea dintre cele doua entitati, Scania Romania si Scania Bulgaria, "va putea oferi clientilor servicii mai bune, acum putem invata unii de la altii, putem imparti anumite sarcini precum si anumite costuri, impreuna ne putem permite resurse de inalta calitate si specializare, de asemenea putem evita "reinventarea rotii" in multe dintre activitatile noastre, putem pune impreuna resurse atunci cand este nevoie", sustine Tord Holmström. In ceea ce priveste schimbarile pe care Tord Holmström doreste sa le implementeze in Romania, acesta a declarat ca ele vor viza imbunatatirea calitatii serviciilor si cresterea volumului operatiunilor. "Este ceea ce dorim sa dezvoltam cu echipa de aici. Vom avea mai multe masini de care sa avem grija. Asta inseamna mai multe service-uri, mai multi dealeri. Odata cu dezvoltarea industriei trebuie sa crestem. Dar cresterea noastra trebuie sa fie insotita de imbunatatirea calitatii serviciilor pe care le oferim".

Christian Coolsaet: Volvo, 1.000 de camioane vandute

Anul trecut am atins cifra de 1.000 de camioane vandute. Sunt sigur ca anul acesta vor fi cu mult mai multe camioane Volvo care vor fi comercializate in Romania. La ora actuala, cererea de camioane Volvo este in crestere. Pentru noi va fi o provocare, deoarece cererea nu creste doar pe piata romaneasca. Cererile de camioane Volvo sunt in crestere atat in Europa de Est, cat si in cea de Vest. Aceasta evolutie este o surpriza pentru noi, pentru ca ne asteptam ca solicitarile sa scada. Aceasta inseamna ca vom avea o perioada incarcata.
In 2007, aderarea la UE aduce multe schimbari pe piata de camioane din Romania. De asemenea, acum, cu largirea gamei de produse Volvo vom incepe promovarea masiva a acestora. Ne vom axa pe dezvoltarea sectorului de produse din gama medie. Acum, cu noile FE si FL vom avea produse complementare pentru traditionalele
FM si FH. La ora actuala, Volvo Bus isi dezvolta activitatile prin recrutarea de noi oameni. Sunt noi produse in acest segment si cred ca datorita echipei pe care o avem, vom avea o cota de piata mai mare in Romania.

Michael crede: Se schimba standardele vanzarilor second-hand

Piata auto locala a crescut in mod constant in ultimii ani si va continua sa creasca. Aderarea Romaniei la UE va duce la dezvoltarea mediului de afaceri si va crea o presiune a pretului atat asupra noastra, cat si asupra clientilor.
Piata auto din Romania nu va mai fi doar o piata locala, ci va fi parte integranta a pietei auto europene, din acest motiv trebuie sa cream si vom crea avantaje competitive pentru clientii nostri. De asemenea, dorim sa implementam in Romania aceleasi principii pentru vanzari si marketing ca si cele din pietele auto ale Uniunii Europene. Aceste masuri vor influenta standardele privind vanzarile second-hand si modul cum actioneaza dealerii pentru toti clientii, indiferent de locatia acestora. Pentru realizarea acestor deziderate vom armoniza preturile si procedurile aplicate pentru toata Europa. In 2007 vom lansa 11 noi produse pe piata romaneasca, printre care si noua Clasa C Mercedes-Benz, noul Dodge Nitro si Smart Fortwo. Suntem siguri ca aceste noi produse vor atinge tintele de vanzare pe care ni le-am propus.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.