Motivul consta in deficientele descoperite, printre care Dobre enumera nerespectarea concentratiilor substantelor dezinfectante, evaluarea exagerata a numarului de masini stropite. Declaratia ministrului este insa surprinzatoare, avand in vedere ca nici Ministerul Transporturilor si nici cele doua companii subordonate (Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si CFR Infrastructura) nu mai aveau acum doua saptamani nici un contract in derulare cu SC Lumi SRL. Astfel, potrivit directorilor adjuncti ai celor doua companii, contractele cu firma ieseana au fost semnate in luna octombrie 2005 cu termen de o luna. La expirarea termenului a mai fost semnat cate un act aditional, in baza caruia s-au facut dezinfectiile pana la sfarsitul anului trecut. Pentru 2006 nu a mai fost semnat nici un act aditional, motivul fiind lipsa de fonduri. (Diana Rucinschi)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Marcel Ciolacu: Sunt ferm convins că în octombrie nu o să mai avem vize cu SUA
Sursa: wall-street.ro
-
Radu Ionescu, Kaiamo: ”Am vrut să pun România pe harta gastronomică a lumii”
Sursa: start-up.ro
-
Cristina Cioran are un nou iubit, după scandalul cu Alex Dobrescu: Este o...
Sursa: kudika.ro