Spre deosebire de edilul general al Capitalei, care a amanat "santierul" in luna mai, primarul Neculai Ontanu a inceput, ieri, reabilitarea infrastructurii rutiere din Sectorului 2 al Capitalei. Lucrarile din prima etapa cuprind opt strazi din totalu
Spre deosebire de edilul general al Capitalei, care a amanat "santierul" in luna mai, primarul Neculai Ontanu a inceput, ieri, reabilitarea infrastructurii rutiere din Sectorului 2 al Capitalei. Lucrarile din prima etapa cuprind opt strazi din totalul de 120 prevazute in programul pe acest an. Reparatiile stradale au fost impartite in opt zone: Adronache-Creanga, Fundeni (delimitata de sos Fundeni, Colentina si Electronicii), Iancului (delimitata de Colentina, Electronicii, Chisinau, Basarabia, Mihai Bravu), Pantelimon (Chisinau, Basarabia, Str Ion Vlad), Pache Protopopescu (delimitata de Ferdinand, Mihai Bravu, Calea Calarasi, Piata Rosetti, Str Pache Protopopescu), Dacia (Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Ferdinand, Pache Protopopescu, Piata Rosetti), Tei (delimitata de Barbu Vacarescu, Lacul Tei, Doamna Ghica, Colentina, Stefan cel Mare), Pipera (delimitata de Calea Floreasca, Pipera, Petricani, Lacul Tei, Barbu Vacarescu, Stefan cel Mare).
Ontanu are in vedere si un program de reparatii ale aleilor dintre blocuri, dar si punerea in practica a programului de reabilitare a arterelor cu trasee RATB, a pasajelor rutiere, cu finantare asigurata din bugetul muncipalitatii. Acesta din urma va incepe abia in luna mai, deoarece sunt, deocamdata, in faza de proiecte la nivelul Primariei Capitalei. Este vorba despre reabilitarea celor 17 artere principale din Sectorul 2, pe care circula mijloacele de transport in comun, precum strazile Sportului, Colentina, Calea Mosilor, Tunari, Stefan cel Mare, Viitorului, Maica Domnului, Ceaikovski, Baniei, Fundeni, Iancului, Vergului sa. Pasajele rutiere din Sectorul 2 sunt Pipera, Petricani, Andronache, Doamna Ghica si Strapungerea Doamna Ghica. Administratia locala a stabilit anumite fluxuri de circulatie, cu rute ocolitoare, astfel incat circulatia masinilor sa nu fie impiedicata. "Angajatii nostri au studiat zile intregi valorile de trafic care se inregistreaza pe strazile ce urmeaza sa intre in reabiliari si au ales cel putin patru variante pentru fiecare artera care va fi blocata de utilaje", ne-a precizat Ontanu.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.