La doua luni dupa ce Logan a picat cu brio "testul elanului", reprezentantii ADAC au realizat un nou set de analize, la solicitarea Renault. De data aceasta, nemtii au efectuat teste cu raze X asupra anvelopelor folosite la vestitul test din iulie, i
La doua luni dupa ce Logan a picat cu brio "testul elanului", reprezentantii ADAC au realizat un nou set de analize, la solicitarea Renault. De data aceasta, nemtii au efectuat teste cu raze X asupra anvelopelor folosite la vestitul test din iulie, in urma caruia Logan s-a trezit cu rotile in sus, dupa evitarea brusca a unor obstacole la viteza de 65 de km/h.
Rezultatele acestora au relevat faptul ca incercarile anterioare de evitare a obstacolelor, facute cu aceeasi masina, au afectat corzile de sarma din interiorul pneului. Asa cum au recunoscut si atunci, specialistii ADAC au precizat inca o data ca rasturnarea s-a produs de fapt la sedinta foto organizata dupa seria initiala de teste, la care nu au aparut probleme.
De altfel, anvelopele au fost analizate si de producator, care a comunicat ca uzura acestora a fost mai profunda decat se poate observa cu ochiul liber. "Acest tip de defectiuni relevate la o anvelopa nu ar fi putut aparea decat in urma testelor efectuate si nu poate surveni in cazul unei utilizari normale a vehiculului pe drum. La testele intreprinse la scurt timp, de Renault si de altii, la care s-au folosit cauciucuri noi, Logan nu s-a mai rasturnat", arata specialistii ADAC. Scapati basma curata de acest scandal care i-a urmarit obsesiv in ultimele luni, oficialii Dacia s-au multumit sa spuna ca informatii recente confirma analizele proprii ale uzinei.
"Concluziile ADAC intaresc rezultatele analizelor realizate de Dacia si de alte suporturi media. Se confirma astfel ca manevrele de evitare efectuate in mai multe reprize nu prezinta nici o problema", se precizeaza intr-un comunicat al Automobile Dacia.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.